tomten, etta på min önskelista är


cimon mellan två lakan!! och tomten, svaret är ja! jag har varit snäll iår :)
(vet att tomten läser denna blogg..)


i alla fall då, ett tag sen jag skrev.. har typ inte så mkt att berätta, bara att idag hade vi öppet hus på skolan, skitskoj var det, kollade på modevisning och sånt mojjs, och så fick vi ju agera serious snickare och alla hade tydligen käkat blängsylta till frukost:) kanske slänger jag in nå bilder imorgon eller nått!

sen äre ju såhär också, att vi fredags var jag med min babysister på bio, såg inte new moon, nej, den ska jag se på tisdag med saris :)) utan jag såg 2012........!!!!!! alltså jag kan inte beskriva med ord hur bra den var! helt seriöst.... ni MÅSTE SE DEN!!!! helt klart den bästa filmen jag har sett in my whole life ( förutom balto 2.... eller hur jennifer?!?! hahahah) nädå. men filmen var sjukt lång, och på långa filmer brukar man ju märka att den är sjukt lång och till och från är det lite tråkigt, men inte då! jag satt med händerna i fejjan exakt hela filmen, såg ut exakt som en sånhär msngubbe : :O . fast med händerna in my fejzz. och så grät jag floder, hade tydligen mascara i ansiktet men de visste ju inte jag så jag gick ju  på max så efter ja... ajaaaa... men alltså, summan av kardemumman.. otroligt spännande film, inte tråkig en endaste minut, sekund, hundradel! och sjuuuukt bra gjort! jag kan mala på i år om hur bra den var, men de har jag ingen ork för, känner mig faktist lite sjuk:( så nu ska jag sova, hejdå


Kommentarer
Postat av: jennifer

han är ju så fuuuul :(

2009-11-24 @ 15:27:42
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0