hejlooo

hallahalla,
sitter ensam i datasalen idag. eller det är väl lite annat folk här som vanligt,
men julia lämnade mig precis och jennifer tog bussen hem förut.
jag & julia satt och dregglade lite över beyoncé, hon är så sjukt snygg ju.
eller ne, vacker!
plus att hon verkar va fett snäll tycker jag, vill va kompis med henne typ.
sen är ju halo min favoritlåt i hela världen också. typ. älskarrrrr den.



nej, har inte tid med det här, måste redigera bilderna jag tog på jenniferan igår.
och hon va jätteduktig förresten, inte alls ett skämt som hon skrev!
hahahah justja, det va en make-up tjej/stylist här idag och visade lite sminktips typ,
och då var svanthe sminkmodell! så jävla kul, hela klassen dog.
jennifer tog massa snygga bilder som vi kanske kan lägga upp här sen..
sjukt snygg blev han iaf, fick läppstift och allt :) älskar skolan ibland.

ladda upp som miniatyr!

Kommentarer
Postat av: fiali

måste lägga upp bildern på jennifer också!;DDD

2009-11-18 @ 15:39:33
Postat av: felicia

jadå, om jag får för modellen :):)

2009-11-18 @ 17:13:07
Postat av: jennifer

sure thing! jAG ÄR JU SNÖGG!!

2009-11-18 @ 17:39:07
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0