riddle of steel

en sak som jag inte riktigt fattat är att jag har bytt musiksmak (nästan) helt sen jag och dessa började hänga fo real. lyssnade verkligen inte på electric då, typ det var sånt som jag avskydde mest. MEN NU??? jag menar what happend? då lyssnade jag bara på typ sånt här och nu lyssar jag nästan bara på sånt här... visst, still a big niggamusic-fan, but still...

jag har failat totalt idag annars. jag ska plåta emma&jens klockan 4. jens vet inte vart min skola är. emma måste kunna komma in eftersom det är koder på varenda jävla dörr här inne. och vad gör jag då? jooooo jag glömmer såklart att ladda mobilen, så nu får dom ringa till felicias fån. det löste väll sig, men vafan, så opro.

har typ inget mer att säga......
lyssna på den här


hallaaaa

ps. hata donkeyboy's reklam på spoti.
bra låt. dålig reklam. den är så jävla lååång.

lol @ me och mitt jävla tråkiga inlägg. och ansiktsbOrk.
ba vaaA?


Kommentarer
Postat av: Fiali

Jag vill också ha en sån frän slutbild, gör en till mig, typ "the one and only-Fiali" den gamla godingen.. Eller om du kommer på nått fränare:) lägg in den i bildgalleriet sen, bra tack Poss

2009-11-12 @ 14:56:12
Postat av: Fiali igen

Alla borde ha en egen slutbild med varsitt coolt citat:)

2009-11-12 @ 14:57:55
Postat av: Jennifer

Jag kan ju göra en till alla!

2009-11-12 @ 17:26:17
Postat av: felicia

jennifer är så gollig! jag skulle också vilja ha en, om du har lust att göra en:) men inget måste! love u, både två

2009-11-12 @ 18:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0