party all night, and sleep all day, and throw all of my money away!

my life would be eeeeeeasy, my life would be eeeeasyy.
har hamnat i en black eyed peas period. party party hejja hejja. som imorse tex:
satt på bussen och var astrött. verkligen sådär "oh jag lägger mig ner längstbak och sover"-trött. men då när jag tröck på play på min lilla ipod, så börjar i gotta feeling. och så började det, jag började tänka på helgen. förra helgen, vad man kunde förvänta sig och inte, vart vi skulle, vilka folk som skulle vara där. började också drömma om Festen med stort F.
Festen med stort F skulle ha sett ut som dessa 3 musikvideor, blandade i ett, om den existerade:
1. http://www.youtube.com/watch?v=f_2rrxONlLo
2.
3. http://www.youtube.com/watch?v=M65zI9LH-as
aaah*blir helt salig*
jaja. imorn är det sista dagen på skolan. dock den jobbigaste. torsdagar dödar verkligen. men sen äre helggg. på fredag blire new moon med felicia + några friends! kommer bli awesome. får se om vi kan hålla oss från att festa efter. hmhmhm... KÄNNS INTE SOM DET!
anywho, nu ska jag diska, sen ska jag fortsätta skissa på tatueringen. notetoself!: göra ett inlägg om tatueringar. det behövs verkligen, efter det jag såg i omklädnings rummet idag efter träningen.
HAREEEEE!!!haj
ba vaaA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0