och i taket slocknar stjärnor vi inte visste fanns

hej, braa daag idaag :)
men orkar inte skriva om hela dan heller, så jag skriver det viktigaste.
det var lax till lunch.
jag fotade lovisa i studion.

så!

det blev jättebraa :D ska bara fixa bilderna lite,
så kanske jag kan lägga upp nån bild här! de skulle väl va roligt. va va va vavava.
nu ska jag plugga.. joppiit. känns som de bara är jag & lvoisa som skriver här, haha..
ayaaa, dagens låt : jonathan johansson - innan vi faller
älskar den låten, mår typ bra i själen när jag lyssnar på den.
kommer ihåg att han spelade den på p&l, så sjuukt bra han var. blev lite tårögd faktiskt, haha..
hela dedär albumet är förresten så jävävävävla bra, särskilt en hand i himlen.
imorn är det iaf fredag, ledig, fest, bra!!



bild från p&l, (från rockfoto.se)

ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0