Lovisa

Halla! Nu fick jag äran att skriva det första blogginlägget! Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det jag kan säga är ju att vi är fyra personer som skriver bloggen JLFS som står för Jennifer, Lovisa, Felicia och Sofia. Men jag antar att sådan information kommer skrivas senare. Så jag berättar lite om min dag istället!
Jag började dagen med en redig frukost! haha skojja. så detaljerat blir det inte.. men i skolan så fick vi lära oss att göra aroma inpackningar. riktigt najz måste jag medge! Jag fick en energigivande olja och sedan låg jag inlindad i ett täcke medans jag fick en ansiktsbehandling och mina bryn fixade.
SEDAN VAR DET DAGS FÖR SVININFLUENSA VACCINATIONEN. Jag var super nervös!
Jag fick gå in tillsammans med madde och josefin i min klass, för vi ville gå tillsammans. Madde och josse tog sprutan före mig, och jag såg på.. Ingen bra idé. Så sedan när det var min tur så stod jag och tvekade ett tag. Jag var typ redo att springa därifrån! hahah.
Jag satte mig ner och gjorde mig redo för smärtan, men så fort hon tog tag i min arm, så skrek jag som ett litet barn. så madde och josse var tvugna att leka lite mammor. säga åt mig att andas och sånt. hahah jag kände mig så jävla töntig. Jag var typ 100% säker på att jag skulle bli förlamad eller nåt. Jag var alldeles tårögd. Men när jag väl hade tagit den känndes det jätte bra.
Anledningen till att jag var så jävla nervös var ju dessutom för att både Felicia och Jennifer blev jätte sjuka efter att de hade tagit den. Och skrämt mig skit mycket.
Men jag känner inte av den ett dugg, än så länge.
Nu ska jag äta godis och göra lite skolarbete.
Så ska fia få fixa lite på bloggdesignen

Kommentarer
Postat av: FRIDA KANSKE

hahahah bra där!

2009-11-12 @ 14:59:15
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0