lovisa

shit jag är helt slut! jag har ont i armen och huvudvärken är sprängande. med det stoppar inte mig.
jag undrar varför jag alltid lyckas skriva globb.se när jag ska in hit?
jag har iaf nyss ätit en underbar omelett som pappa gjorde, därför gillar jag när pappa inte ska vara på jobbet, det är mysigt och jag behöver inte laga min egen middag för en gångs skull.
I skolan hade vi manikyr. kulkul..... sen fick vi besök av en tjej från foto som kom för att träffa mig och elina, som ska vara stylister för hennes projekarbete, då hon ska fota de sju dödssynderna! GrymT.
Sen hoppade jag över engelskan och gick till hvfoto för att träffa jennifer och felicia. Jennifer har en fotouppgift som vi var och tittade på. men jag gick ganska tidigt för jag  längtade efter bloggenn<3
HAHA nej, jag hade ont i huvudet och måste arbeta med lite skoluppgifter. nu ska jag kolla på de bilder jennifer tog när jag hade ett stylingprojekt. Det var grymt. jag stylade, felicia var min modell och jennifer tog kort. vilket jävla sammarbete. vi är ett grymt team. och snart ska jag få vara modell på felicias fotouppgift också.

här är bilder sen mitt projekt

steg för steg










ingen av bilderna är tagen i studio
ladda upp som miniatyr!

Kommentarer
Postat av: Fiali

Det blev awsome!

2009-11-12 @ 20:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0