lasse my maaan! where are you? vart är din karriär?

känns som det är min tur nu... :)
eeeh hej

alltså jag har inte gjort nånting idag alls faktist.. min sovmorgon råkade bli till en hel dag.. så idag har ja bara suttit vid datorn, exakt hela dagen. kul.. eller jag ha faktist städa mitt rum också.. som om de skulle vara nå kulare? näej.

men en lite roliii sak kan kan berätta i alla fall, och de är att jag tror jag har äntligen lyckats tjata till mig piercings i kinderna!! har tjatat på mamma om de huur länge som helst men får inte. men jag tror jag har lyckats nu, jag sa: jag slutar röker om jag får göra de! tror de funkade faktist, hon sa att hon skulle fråga sin chef vad han tycker?!?!?!"ska ja låta min dotter pierca sig eller röka?" hahaha ofta man gör de?? för övrigt så kan man säga att jag och mamma har samma chef, mammas chef är min rektor.. ocoolt.

så ni får hålla utkik om de blir nå piercingar! men lär ju inte bli än på ett tag, eftersom mamma inte alls vill egentligen, så täkner hon inte betala heller, så de får jag göra själv..:( denna månad finns det inte pengar till det, för denna månad har jag blivit sjuhundratrettiofem kronor fattigare..... men dock en biljett till siesta! rikare.

och så sista lilla stycket i detta inlägg ängar jag åt typ idol... har tänkt på en sak. typ, det är faktist jävligt bra artister som varit med genom åren, som amanda jenssen och lars eriksson!!! minns ni han? jag älskar han sjukt mycket, men varför blir han inge stor??? saknar han.. alltså, amanda jenssen har ju fått en karriär nu, men varför inte han? så jälva orättvist att sånna fucktards får värsta karriären som inte ens är bra... asså typ EMD....... bort med dom och fram med lars eriksson! ....... kanske man ska starta ett skivbolag? hatar idol...  jag vill ha ett program för braaaaa idolerrrrrr!!!!!!!! gemääråå.


juste, tänkte bjuda på min november-lista också ju!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0