kära dagboken

OKEJ. kvällen blev ju inte riktigt som vi hade tänkt. men det är en dag imorgon också! peppar.
Jag ska upp klockan nio typ och hjälpa mami och flytta.

Jag satt aldeles nyss i lugnan ro och läste en bok (för a, jag en smarties) och knaprade på någon variant av salta pinnar, utan salt och med frön istället - och så beordrade jennifer mig att blogga. så nu hamnade jag här.
är alldeles för lättövertalad

HAHAHAHH nu ska jag hissa och dissa. för det är ju en trend har jag hört
JAG HISSAR HUMOR PROGRAM - okej, dom är inte alltid roliga. MEN JAG GILLARE. johan glans in my heart<3
JAG DISSAR IDOL - seriöst. vem bryr sig


musik vare ja.. Ni alla vet väl att jag älskar monde Yeux! LYSSNA PÅ DOM!


posshaj

ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0