Just another night in Nantes

hejehj
nu har jag precis kommit hem ifrån skolan, har har visning för niorna. så vi har babblat om våran linje. jag försov mig imorse, sköönt. Och igår var jag inte ens på skolan, JAG STRUNTADE I DEN! vi hade ju bara hantverk och vi repeterar bara där, så jag prioriterade matten före. sov till tolv, och sen pluggade jag matte i säkert minst tre timmar, jag gjorde hela kapitlet och nu är jag inne på andra varvet hejjahejja..

ASSÅ BEIRUT
jag vet inte vad jag ska säga- så sjukt jävla äckligt bra musik det är.. dör lite inombords varje gång jag lyssnar.
och halla jag kom på att jag kunde länka min lastfm, en sida som registrerar allt man lyssnar på.
kollakolla
min musik - inifrån och ut
http://www.lastfm.se/user/lovisalunneborg
bli medlem, och min vän :) fnizzzz

ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0