i will follow you into the dark

hej älskade bloggen,
ska se om jag kan få till det här inlägget, internet funkar bara ibland..
sitter i dotasalen med jennifer. hon bläddrar lite i en hemsk fotobok hon.
har så sjukt ont i huvudet, för här får man inte släcka lampan
vi har iaf haft delredovisning i foto idag, med svanthe, det var rolit som vanligt
sen gick vi bort till hedbergska och åt.. kunglig kycklinggryta. såg ut som kreks :) men gott va de, äter ju allt jag.
nu sitter mina kompisar & tar photobooth bilder, söt dom ä

aja! ska faktiskt fottttaa nu, i studion
jennifer är modell!

tråkigt inlägg.. händer inte så mkt på skolan nuförtiden
här får ni en söt bild på min lillesyster, som jag älskar mest av allt
tryck på bilden så får ni höra en fin låt, puss



ladda upp som miniatyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0