hypokondrikern

hej, jag tror jag har börjat inbilla mig saker
det är inte så kul som det låter, för jag springer just nu runt i lägenheten och undrar "vart ljudet kommer ifrån"
Jag sitter vid min dator, men endast bloggen och msn igång. pappa sitter i vardagsrummet och tittat på nåt (tråkigt) program. När helt plötsligt en låt jag älskar(toothpaste kisses) börjar spelas! klart och tydligt!
jag hoppar upp ur sängen, springer fram till vardagsrummet, för att se vad det är för härligt program som spelar denna underbara låt, men ser bara nåt super tråkigt program, typ debatt, garanterad utan musik. jag ser jätte dum och förvirrad ut och pappa undrar vad jag håller på med.. "inget" säger jag "jag tyckte jag hörde någonting", och går och sätter mig igen. för att bara 20sek senare, flyga upp igen till samma låt, springandes som en yr höna i jakt efter musiken.
detta upprepas 3 gånger, och varje gång slutar musiken efter ca 5 sek

jag vet inte ja..
jag försöker intala mig själv att det kommer ifrån någon granne

ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0