hejdjhf

hahah, märks att vi varit hemma ikväll..
iaf!! blev inspirerad av en annan blogg & tänkte göra en mina-bästa-låtar-lista,
men så såg jag att det redan va så många youtube-klipp idag,
så det får bli nån annan dag istället :)
men den som väntar på nåt gott........ jag har bra musiksmak.
HAHA, venne varför jag skrev så.

aja, det är synd om oss som inte får gå på slagsmålsklubben
på stadshuset ikväll (frej är i sundsvall, fia fatta!!)
så därför lägger jag upp en av deras bästa låtar här..


sponsored by destiny!!
:'(

ska kolla lite gossip girl nu tror jag,

ladda upp som miniatyr!

kolla snyggsignaturen jennifer fixa åt mä rå :D
lite gossipgirlstye sådär, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0