halllallala

hej alla glada. jag ligger just nu på min säng med josefin brevid mig och lyssnar på miike snow!
vi äter godis och är allmänt coola. Mamma kommer och hämtar upp oss om ca en timme så ska vi åka till härnösand och gå på seance. läskigt värre, vi får se om josefin får besök av nån döing eller inte. vi ska först hämta upp mediumet på flygplatsen och sedan åker vi till härnosand och går på nån resturang eller nåt sånt. sen börjar det.

jag vet inte vad jag ska säga. felicia och jennifer ska iaf gå på fucking new moon ikv. (pinsamma tjejer)
den är slut vid elva tiden, och jag och josefin är tillbara från härnösande vid tio tiden. så vi får se om det blir nå fest efter det.

hare bra osv..
ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0