hallå där kött&blåbär!

jag måste lägga in en jävligt bra & viktig kort film jag nyss såg. tycker också att ni ska se den!!!! klicka HÄR för att se den!
annars har dagen har varit lite segis i kanterna..
HAHAHHAHAHA fick höra en sjuk grej nyss HAHAHHHAHHAHAHAa jag dör här framför datorn!!11 haahaaha
....
aja iallafall. agerade modell idag. haha jag är ett skämt. hoppas att felicia blev nöjd, jag bara latshade på som vanligt...
aja. nu ska jag laga mig en middag. falukorv&mackaroner&stekt ägg, my favourite! sen ska jag ta och snacka med pappa om den eventuella stockholms resan.
Dagens humör: glad men lite tröttis
Dagens borde: göra någon läxa som jag för tillfället glömt bort vad det var..
Dagens frisyr: de ba häng
Dagens klädsel: jeanstights, tröja&kofta. inga underkläder. har ju aldrig det typ...
Dagens planer: inget. ba ligga i soffan och förmultna. & kanske skissa lite.
Dagens vill ha: en nice body så jag kan käka upp allt godis som bara ligger i skafferiet
Dagens längtan: nothanggg.. tror jag
Dagens beroende: sovis i sängis mmhmmhis
Dagens tråkigaste: engelskan, och att laga mat själv *lat*
Dagens personer: felicia emma julia carro
Dagens irritation: vet inte, har inte varit på the dark side idag tror jag
Dagens kommentar: "paprika..är ju..typ den vanligaste..saken som finns.."
Dagens låt: i wanna be edward cullen
Dagens vän: felicia forever
Dagens onyttiga: chokladkakan för 5 spänn. BUT SO WORTH IT!
Dagens dryck: juice nom nom nom
Dagens middag: ska ju laga nu ju, slyta tjata
Dagens bästa: historian som jag hörde. HhaaaAHaahaahhaaaa...
Dagens sämsta: att fia nästan vägrar att kolla på länken som jag la upp. haha hon är så feg min lille vän!
en bild också!
*spexar*
ba vaaA?

Kommentarer
Postat av: felicia

you're awesome!

2009-11-17 @ 17:49:05
Postat av: fiali

jag är inte feg... jag är bara överdrivet lättskrämd!! inte okej

2009-11-17 @ 18:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0