hahahahaa...

jag är nog den klatigaste in history.....
1. igår så tog jag bort alla gamla bilder från arkivet i bloggen, och halla! alla bilder försvann ju. trodde ju (dum som jag är) att dom faktiskt skulle stanna kvar på själva bloggsidan. neheery. så nu måste jag fixa det. herreminge.

2. igår fick jag en kastrull i huvudet. fick dock bara ett litet jack i huvudet, men när jag får ett sår i huvudet så blöder jag överdrivet mycket. och hade vi något plåster hemma? ne. hade ju inte det, så det fick bli bandage och en bomulls tuss. grejt! (har dock inte på mig det nu såklart. skulle dock vara snyggt att gå på lunch med det..hehhhheeee(hedbergska-matsal....ehe)

nu sitter jag här och har en huvudvärk som inte vill släppa. härligt de *myser riktigt mycket*. vi ska ha konst&stil-historia nu, tror jag att det heter. något sådant. haha vi har haft den kursen sen vi började, och jag vet fortfarande inte säkert vad fan den heter, good job! och vi fick en uppgift för huuuuuuur länge sen som helst. som har blivit uppskjuten..till efter jul. EFTER jul. hade jag ansträngt mig hade jag kunnat varit klar med den på kanske 2 veckor. haha, malte <3

ne nu ska jag titta runt på www. halla at yall!

AAAH P.S! P.S!!!!!!!!!


<3<3<3<3<3<3petter<3<3<3<3<33<3<3 (jag älskar petter.nuvetni)

Kommentarer
Postat av: Fiali

Att du är klantig var ju inte direkt någon nyhet... Haha!

2009-11-18 @ 11:43:30
Postat av: jennifer

käftn märe

2009-11-18 @ 12:39:28
Postat av: fiali

töt

2009-11-19 @ 16:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0