gonna let you know

okej, jag tycker det är så jävla jobbigt att komma på en rubrik,
så jag tar bara det låtnamn på låten jag lyssnar på just nu,
och nu var det den här: gonna let you know (feat. adam tensta) - john's candy
så¨, nu fick ni ett musiktips också!

aja, tråkgit att jennifer inte är så glad idag :( för jsag är jättejätteglaad :D
har haft en så himla bra dag idag. hade klädsim på gympan imorse,
och det va faktiskt rätt så kul, roligt att få plaska runt lite..
sen hade vi arl och lunch och blablalbala.. seen hade vi (jag) matteprov..
och jag fick g!! :D:D::D:D: kanske inte så jättecoolt att bara få g,
men jag hatar matte så jag är nöjd. skön..t.
sen gick jag bort till hedbergska, skulle ha engelska..
och jag var den ENDA från min klass där!! var bara några från media annars. kul.
men så är de när man har jo och igentligen aldrig behöver komma på nån lektion..
vi kollade iaf på nån skitgrej som handlade om specialeffekterna i true blood.. kul.
fick veta betyg på en inlämning okcsåå.. sen gick jag en sväng på stan,
sen tog jag älskade 609an enda hem, typ!
mysigt att sitta på bussen & lyssna åp musik, maskinens nya skiva (L)

justja, träffade lovisa en snabbis imorse också:D hihi.
jaaaa är iaf jätteglad. imorrn är vi lediga & sen blir det bio.. kanske fest?
man vet aldrig med oss. tänkte iaf skriva lite på arluppgiften nu..
pappa sa att jag ska få 500kr för varje mvg jag får i julbetyg, så nu
är jag aspepp på att plugga! inte. haha..

ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0