Friday

Så jävla skönt med fredag! FAST JAG FICK INGEN SOV MORGON för vi hade dit lagt heldag  fast vi inte har det egentligen! sgdhsdjrgsrfwre.  men det var faktiskt en roligt dag. vi skulle sminka och göra frisyrer med produkter vi fått, jag josse och martina hade Wilde. så vi hade helt sinnes sjuka frisyrer och sotade ögon. sitter i det nu och ser knappt någontig. Mååste hinna ta bort det nu dessutom för jag ska ner på stan och träffa julia en snabbis.

men som sagt, idag är det fredag. antar att vi ska ut ikväll, Jag jennifer och felicia, as usually
även om vi får klara oss utan slagsmålsklubben. de som ska dit får dansa lite extra ifrån oss!

It's gonna be legendary

ladda upp som miniatyr!

Kommentarer
Postat av: Fiali

Smk smk smk smk smk smk smk smk smk smk smk<3<3<3<3<3 är fett avis på alla som ska dit

2009-11-13 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0