för hon var bäst försök att överträffa det

maskinisen - kärlek vid sista ögonkastet
så himla bra låt, vill typ bara somna till den. mysimysi.
det är tur att mina vänner står för bloggandet här på blåggähn. jag är ju sämst jag, tappar blogg suget dirrmode.
"& världens sämsta bloggare ääääär....JENNIFER!"
"åh herregud, tack tack tack! jag vet inte vad jag ska säga! jag vill tacka pappa, mina vänner...."


jäjä. inte så mycket som händer i mitt liv. pappa bråkar på mig som vanligt, han sätter upp lappar överallt som påminner mig hur jag ska bete mig och saker jag ska tänka på. hello i'm a retard! känns lite så. JAG ÄR INTE EN 13 ÅRING MED PERSONLIGHETS PROBS LÄNGRE FARSAN! JAG ÄR SNART 17 ÅR! OM nästan EN MÅNAD! give me some slack forfan..
enough about my parent. har en huvudvärk som är så jävla äcklig. har suttit och gnuggat in sig i mitt huvud sen förra onsdagen. fuck you motherfucker, häääär kommer värktablett armén!
nightynighty don't let the cat be bitey!
ba vaaA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0