fiali

hallaaa
nu bler det värta pressen här att jag måste göra en fin design när lovisa utlämmnar mig på dedär viset! men nej.. jag orkar inte det lust nu, lovar att den kommer bli finare, need help från vapendragarn jenneschvenne ju. den nuvariga designen är bara tillfällig okejjj?!?!!

jaha men en blogg.. spännande. stödjer inte projektet helt, meen ser de bara som en kul grej så okej! tänker inte skriva om min dag just nu så, säger bara såhär:

nu ska jag packa lite, imorron bär det av till dalarna på begraving, rip gammelmormor inga :'(

och så ska jag tipsa om maskinens nya platta - boys II men!!! helt jälva underbar, som om man hade väntat sig något annat?? men tyvär så spotify premium users, here you go!! ni andra får vänta! hähä.. klicka på bilden!





peace och sånt! / fiali mf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0