Fiali was here

Jaha, blogga från mobilen.. det var nått nytt för mig. Ganska Najs faktiskt, sköter allt nästan från telefonen nu mera, men får inte till msn på mobilen.. need serious help. Jaja, jag sitter i alla fall i bilen påväg upp till dalarna, 10 timmars bilresa... börjar bli van långa resor nu, tur jag har markus krunegård med mig i mobben iaf(y) och mkt annat bra! Bara jag som inte äger en ipod... stört, lovisa har liksom två, hallå ge mig en?!?! Amen Bye så länge detta var jobbigt när man får en massa sms från sara samtidigt, hon saknar väll mig och min smarthet på skolan(får hjälpa henne med allt! Sara ta inte illa upp du kan inte hjälpa att du är blåst! Haha)
ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0