gårdagen

halla at me!
har nyss städat rommet. det var lite ecklit i hörnen. men nu, shiny-shiny!
sen ska jag byta säng kläder
putsa speglarna
panta grannens burkar, 3 stora svarta påsar med ölburkar typ (obs! jag får självklart pengarna, jag är inte dum!)
kanske ska göra en..to-do list!:

vet inte varför jag tänker på lovisa när jag ser den här. jag vill make love med 0.23&0.30, juz love it.
jahaa igår då!
igår kom vi utanför dörren vid..10 kanske? åkte och förade med minya&therese. där vi kom på att om man ringer en som heter max så kan man ju beställa ett orginalmål. ja, vi skrattade så vi grät. det roligaste på länge. vi ringde en max också. men vågade inte ta steget till beställningen, BUT WE WILL SOME DAY!
efter några drinkz så bestämde vi oss för att skynda ner till bussen och åka till tallnäs. haha det är därifrån videobloggen är, då vi skyndar oss ner till navet (jag låter seriöst som en bebis, hatar att höra hur jag låter själv när jag tex pratar i telefon, eller som nu, är med i en video. but fuck it who cares?) iallafall.tallnäs.
var endast stadsfolk där-stelt&tråkigt. stackaren som bodde där kunde knappt ha någon musik på eftersom det antingen bodde en gamling eller en småbarnsfamilj vägg i vägg. så, vi glider vidare. till solhemsvägen, och DÄR vare något livligare. härligt *myste så innerligt av festfeelings*. och som felicia skrev så var det en ganska konstig kväll. vet dock inte varför, det känns som om det hände så mycket, fast ändå inte. denna minnesförlust beror nog på att vi fick shotta hela kvällen. menmen, what to do? det roligaste var att det var så mycket trevligt folk! och nästan bara sånna som man känner eller vet vilka de är. trevligt trevligt.
men varje fest har sitt slut, så även denna. så vi står ute vid porten i regnet. jag, felicia, julia, joar & tom. julia visste någon som kunde fixa efterfest, FAST han hade ju en regel. man _måste_ vara tyst. alltså, knäpp tysssst. han som körde hade en liten bil, så julia och felicia åkte med första rundan. vet inte hur länge vi stog där ute, stenen jag och tom. länge iallafall. fick en öl av en gubbe som kom. gott. väntade. hade däremot ganska trevligt!
fast lovisa var ju spårlöst försvunnen där ett tag. fick pani-i-i-i-i-i-i-ik.
klockan 04.30 (trur ja, jag har inte en blekaste vad klockan var) ringde fader och tyckte att nu var det roliga över...och det var det också. fick höra imorse(eftermiddan) att de bara hade varit där och vänt. victory is mine. låg och sov så sött....NOT!
var så jävla orolig för att felicia inte skulle kunna komma hem. jag hade sagt att hon kunde sova hos mig, men jag var ju tvungen att åka hem på dirren och hennes fån hade ju inge batteri. fick panik. MEN hon lever. inte mördad,våldtagen eller misshandlad (nej, jag vet. dramatiska tankar. MEN JAG KAN INTE LÅTA BLIIII. jag är så rädd om min felicia så ojojoj..hon é min bébiz) utan hon var hel. in one piece.
näej nu måste jag göra klar min to-do list.
halla at ya.
ba vaaA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0