boring brings out the best of me....

hej!
jag har inte särkillt mycket att säga faktist. typ bara att i morse hade jag balettuppvisning för mig kära mor och syster?? why liksom.... man vet aldrig vad jag kan hitta på när jag är uttråkad. jag har ju somsagt ett överdrivet boring life.. fett less liksom... hade ju the greatest life in the world, kände liksom " hela livet ÄR ett disco" men nu passar det bättre som det egentligen är "hela livet VAR ett discoooo, men hur kunderee bli så svåårt" ba kickeeeen var äreeen?
hehe jo på tal om de, i lördags, när jag,mor och syster åkte bil..... så fick jag igång allsång i bilen, körde hela livet var ett disco, för jag skulle sjunga för dom och skulle se om jag hade fin röst?? haha som jag vet att jag inte har... men i alla fall, så körde jag den här " åå komingen nudå allihopa!!" så ba sjöng alla med liksom. kändes lite som att vi var med i en musikal! sjukt. haha!

har fått lite cool stuff efter käre avlinde gamelmormor, vi fick typ ta det vi ville ha.. känndes lite fel, men aja, hemligt än så länge vad detta handlar om för stuff, men ska knäppa litt kort så ska ni få se! spännande va?:D

ja snacka nattmössa nu, vene vad jag skriver riktigt. vi hörs en kanske imorron istället. om jag har tid... måndagar är 'mkt att göra dagar' tyyyyp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0