autopilot

cause my love is gone
--
hej. jag är lite deprimerad idag. men jag ska försöka göra som jag alltid gör och se förbi det och bara vara awesome istället.
sitter annars och lyssnar på fiali's november-spotifylista. och jag säger bara såhär. min vän är sjukt bra på att lägga ihop passande musik! det är igentligen alla vi här på bloggen. faktiskt! som den här listan tex, passar riktigt bra till just november. sjyyykt.
håller på att laga mat samtidigt som jag sitter här, går inte så himla bra eller. nu sitter jag alltså i vardagsrummet, och det är .... 15-jennifersteg till spisen i köket. hejja hejja mig! lagar pasta&köttfärssås. gott. också ska jag ha grönsakskrydda på pastan, moooohohooms. eller, nom nom nom kanske? vet inte jag.
ni kommer att få se tatuerings skissen jag håller på med i snar framtid, snart klar tror jag! somsagt, hejja hejja mig!
nu kokar det över..tror jag..JA!!!nu äre nog! heido!
ba vaaA?

Kommentarer
Postat av: fiali

rita ett tatto till mig :DDD som handlar om oss på något vis :D vill göra en mennnn hittar inget bra :)

2009-11-19 @ 18:33:11
Postat av: fiali

tack för att du tkr ja e bra :D:D:D hihih. men duuu, vetu vad jag önskar mig av dig i julklapp?? :D:D jag vill att du ska rita en tatuering till mig, som ska på nått sett representera alla oss, typ vänskap och kärlek, fesssst musikkkkk :DD ooh nu kom ja precis på en annan tattooo jag ska göra också, hihi coolt

2009-11-19 @ 18:40:38
Postat av: jennifer

haha du är ju kn3pp du gomman

2009-11-19 @ 20:38:34
URL: http://jlfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0