andreas grega

har en liten sak att berätta, som jag anser är ganska så coolt.
det är att andreas grega, gick samma linje som jag går, nämligen möbel och indredningsnickeri och han äger nu ett eget litet snickeri ungefär.. kanske jag ska söka jobb där när jag har gått klart? lätt! han är ju dessutom väldigt väldigt bra kan ja tycka :) klicka och lyssnaa om ni inte har hört!  
jag lyckas alltid hitta sånnahära fräna små samanträffanden men kända människor, som egenligen inte är ett dugg häftigt, men jag typ dör av lycka och tycker det är superfestligt. tillexempel att jag och kung henry bowers fyller år på samma dag. tackvare facebook! you make my day. obeskrivlig kärlek från mig till dig fejsbok!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0