vetinkket

heejj. otroligt skön dag. i skolan så var det hantverk och jag har haft kunder. WOHO! de verkar gillar att visa brösten för mig,
efter skolan gick jag madde och josse på barista, så jävla mysigt! jag köpte chailatte - INTE MIN GREJ
sen följde jag med madde när hon hade körlektion, och hallå?! visste ni att man får ta med folk i baksätet? i alla fall så fick jag göra det, sitta i baksätet. jag lärde mig ju hur mkt som helst, lite lektion för mig med ju!
-sen, gick hem. åt tacos, lyssna på musik, äta sockerkaka. titta på tv.

dagens musikkk : MOTO BOY
jag länkar inget för jag sitter på lilldatorn och har inte spotify

ladda upp som miniatyr!

Kommentarer
Postat av: felicia

om man kunde gilla inlägg så skulle jag gillat det här inlägget :D

2009-12-02 @ 23:42:40
Postat av: lovisa

hahahaha vad bra!

2009-12-03 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0