undernärd blogg...

"Den rätta siffran som Spotify betalar ut är 0,23 öre per lyssning!
Dvs 0,0023kr och inget annat. Med andra ord ger tusen lyssningar på en låt 2,3kr."

och jag har just nu enligt lastfm lyssnat på 883 låtar med markus krunegård... alltså har jag inte ens skänkt honom 2 kronor och 30 öre!! jag som trodde han blev rik pga av mig...

idag har jag köpt mig en pälsmössa och ett par over-knee stövlar! julklappar till mig själv.. i förväg. fast jag betalade dom inte själv.. så det var inte till mig själv, fast det var till mig men det vr ju inte från mig.. fast det var inte julklappar i förväg heller...

näe.. detta blev inte bra. HEJDÅ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0