roligt liv resulterar roligt inlägg

shyllylylylyyllyy!
waddup? gud jag har så tråkigt. sitter och lyssnar på undan för pundarn. jag älskar alla låtar på boys II men, men flow ball går mig på nerverna. vafan äre som skriker&skränar? synd. men allt kan ju inte vara perfekt som för alla dom...tyvärr.
nu sitter jag i datasalen med alla ettor. dom ska kolla på någon film om ljussättning tror jag.. HAHAHAHHAHA världens fulaste britt gled in med en massa blixtar. hahahahaaaa filmen måste ju vara ifrån 60-70. fy vad hemskt. och malte har ju höjt så mycket så jag hör grötrösten som om han stått brevid mig....... life_sux.
*räknar till tio/försöker andas lugnt*
....
så. blir jag döv nu så är det sista jag hör mackank - lev som en gris, dö som en hund på det högsta mina små lurar klarar av. 
slutar 16.30 idag (somsagt, life_sux_deeply).  jag har planerat vad jag ska göra när jag kommer hem...
vilket är följande:
  • skålla min hud i en varm dusch så länge jag vill.
  • käka goood mat (som dock är en findus låda (krocketter och lövtunn...nånting) och är sjukt gott med bea-sås till. alltså sån bea-sås som finns på tub *drool*).
  • kanske ringa karln. han får mig på så gott humör (ja, jag har en ny karl. eller han är inte ny. han är gammal som blev ny. alltså han är inte gammal. ööh. IALLAFALL, he is my past, present and future, moving on!)
  • typ tända ljus och kolla på en film och somna så pappa får stänga av tv'n vid 12.
känns som en lyckad torsdag. orkar inte vara aktiverad. skulle igentligen träna i måndags, igår och ikväll. MEN jag är en upptagen kvinna, det får bli när det blir. imorn kanske. efter jag har sovit ut riktigt såklart.
nu har jag skrivit så det räcker en månad framåt.
smaskiga p&k
/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0