plugg, tv och te

haha. jag sitter och grinar till svenska hjältar - galan. tårarna verkligen strömmar.
ååh jag är helt kär i killen som räddade den 6 åriga pojken! den lilla pojken ramlade ut från ett våningshus på sex våningar! och mannen tog imon honom, och räddade honom.  så söt.

aja, men nu sitter jag och pluggar lite matte, och skriver julrim. det går bra! jag är klart med alla utom ett nu. seeen ska jag baka EN TILL plåt med brownies. jag gjorde en dubbelsats igår och tog med till skolan idag, för vi hade lite fika mys. de blev slukade på 1 sekund. så nu vill pappa att jag ska göra en plåt till honom också, så han kan ta med till jobbet! hihi, han älskade dem. så nu ska jag göra det :) för jag är så snäll..
fast jag funderar på att kräva en mindra summa, varena öre är viktigt just nu! för jennifer är inte den enda med lite pengar. och jag har två julklappar kvar..

men det löser sig :):):)
ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0