men hej igen

nu är jag klar med mina brownies! de blev ännu finare än de jag gjorde igår :) det är en massa krossad choklad i dem så jag hoppas de blir uppskattade. jag frågade pappa om jag kunde få en slant för det och jag fick hundra kr! jag blev jätte glad, jag behöver verkligen de pengarna. pappa är så söt

MEN SERIÖST, silent library, vad i helvete är det för jävla skit program? jag vet inte vad jag ska säga, helt jävla sinnessjukt.

föresten, har ni sett den där supermysiga reklamen om eniro eller vad det nu är? av jessica silversaga.
jag hörde att beirut spelades på tvn (för det är beirut - scenic world som spelas i bakrunden) och jag blev jätte glad och kollade hennes blogg på en gång! vintageportalen och jag gillar den verkligen. och jag är inte den som läser bloggar, jag gör typ aldrig det. men hennes gillade jag.
NU ska jag plugga lite till, sen ska jag sova

poss
ladda upp som miniatyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0