mammas pojkar

asså mammas pojkar.. så jävla grymt program! det är så helt otroligt dåligt och värdelöst, men det värsta är.. JAG ÄLSKARE, bobbys mamma gör ju inte saken bättre heller.
idaaag gick jag på stan med josefin och felicia efter skolan. jag köpte en hel del grejer faktiskt, det blev lite julklappar och lite saker som jag behöver så som tights, fransböjare och ett par söta örhängen som ser ut som små blommor. HAH det är en sak jag märkt. jag köper bara saker i spets, eller blommönster. sååå ffint. jag har fransk manikyr på naglarna nu också.. shit, jag känner mig som en tjej, hah

nu ringde felicia också. hon ville att jag skulle komma med smink & sminkee litte på söndag när hon ska fota!
kung kul. JAG ÄR PÅ

ladda upp som miniatyr!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0