loveXmaz4ever/mysarjennifer

heiii.
sitter med täcket om knäna med fetaste (& då menar jag FETASTE) koppen varm oboy i ena handen och sitter och dirigerar lugnt med andra. sitter nämligen och lyssnar på julmusik eftersom jag håller på med en jul-mysar-spotify lista! finns dock hur mycket jul musik som helst. sökte på "christmas" och fick upp huuuuur mycket som helst.

just nu lyssnar jag på christmas secret - enya. mysfaktorn står på overload. enya gör den absolut mysigaste musiken i hela vida världen. på min förra mp3 så hade jag nästan bara enya. för jag sov så bra till det. mmh mysi mysi.

& louis armstrong alltså!!! såå fina jul minnen med mannen med skrovlig röst. kom ihåg när jag var liten att pappa slog på julskivan i vardagsrummet och första spåret var white christmas - louis. & sen kom ju såklart do they know it's christmas? - band aid. haha kommer ihåg att jag sjöng med högt i "heal the world", men det lät nog mer "hiiil de wöööld". söt man var. är.

hittade en fin bild medans jag hittade en härlig låt. tryck på bilden så får ni höra!
gdgdsgfs

nu ska jag duscha för mannen kommer hit och sover över.
inte lukta usch!
mysiga&pepparkaks-doftande p&k
/jennifer!

ps.
& nej. jag och felicia vill nästan inte gå ut om helgerna längre. vi har blivit lite less + att vi är fattigare än någonsin nu i juletider. så vi ligger lågt till nyår skulle jag tro. iallafall jag. no liquor until new year fo me bro.

heido2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0