hongri som et djyr

oi!
google translate gör internet lite intressantare.
har nyss kommit ut ur duschen (inteluktausch!) och har head-bangat håret torrt till get out of the city med frantic sunday.
ska ta och laga mig en nudel eller två strax, slutade vid 11 idag så jag är lite hongri. orkade inte gå till hedbergska heller. jobbigt. om man sägerrr...

min farmor fyller 67 idag, så hon ska få en ny mobil av mig och paps!

..hon kommer få damp..
hon hatar när vi ger henne saker. hon kör alltid:" JAG SKA INTE hA NÅGOT ALLS TILL JUL ELLER PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!" när december kryper på. men detta stoppar varken mig eller min far.
till jul ska hon få en **limited edition***LDB***bodybuttersmooth*** & en tändsticks ask med ernst kirchsteiger på framsidan och ett citat från honom på baksidan. hon älskar ernst. men vem gör inte över 50?

nu ska jag käka min nudel
halla at yall
/jenneschvenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0