hemma kväll - är det verkligen fredag?

hej.
jag har bränt mig i ansiktet pga solning, är mätt pga en fet pizza, och har träningsvärk pga nintendo wii.
ja. detta gör att jag inte orkar göra något alls. knappt röra mig. har velat gå och dricka vatten i 35 minuter nu.. detta har inte hänt än. det gör för ont i min lilla kropp. nej inte vek inte.

idag har jag bla
varit på birsta med farmor, vilket resulterade 3 par tights, hårfärg, örhängen, ill-blått nagellack och nacho chips (som jag hoppas jag kan feta i mig later 2night yo)
tränat&solat på paps jobb. dom hade nya rör i 1an, så då la jag min bleka,fräkniga,no pigment what so ever kropp, i det solariet. resultat? fffffräknig like hell i fejjs&på knäna&på armarna&på brösten& på hela kroppen.... och rödblommig i ansiktet. trots tusentals krämer så stramar det fortfarande när jag gäspar.

har inte gjort så mycket mer. just nu sitter jag och lyssnar på just idag är jag stark med kenta my man. fast nu ska jag byta till dansa på min grav med BKO, så att pap också blir lite gladare. han är ett riktigt mensbarn, tycke ja.

måste.dricka.vatten.*dör*.
vattniga p&k
jennäö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0