hello my dear

sitter at my mamas place. här händer inte så mycket.. jag sitter bara och lyssnar på musik och känner lugnett.
haha ute vid entrén (vet ej vad fan man kallar det, ytterdörren kanske?) så sitter det 100 malar!! seriöst jag skämtar inte - jag har räknat dem.
men som sagt, här händer inte mkt, jag åt lite flingor nyss, roligare än så är det inte
men jag har spånat en hel del på julrimm renaste dagarna. jag har gjort ett jätte långt till adam och jag börjar bli proofs. jag går snart runt och pratar i rim
men nu satsar jag på att lägga upp några av mina favoriter  - för den här bloggen handlar ju mest om musik, så ahh

massa hjärtan till dessa

moto boy

albert hammond jr

monde yeux

Kings Of Convenience

kristian anttila - lyssna på harhjärta!

Noah And The Whale – 5 Years Time

så. det räcker för idag

godnatt

love
ladda upp som miniatyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0