hej osv..

HEJ idag har vari på birsta med felicia. har köööpt massa nice stuff på rean. känns bra! -Ett par skor (monki) Två tröjor (monki) och rött läppstifs & annat smink (HM/kicks) nu sitter vi hemma hos felicia och lyssnar på musik och testar våra nya kläder medan vi väntar på maten. Vad som händer ikv är fortfarande ganska oklart. Jag felicia och jennifer vill på party, men intte fia, hon ska dessutom vara med lite andra kompisar hemma hos henne ikv och basta osv. Troligen åker vi hem till fia en stund för att få se hennes vackra ansikte för att sedan dra vidare.

igår hämtade mamma mig hos johan för vi skulle åka hem till henne. Jag fick köra, INGEN BRA IDÉ, DET VAR GLASHALT.. så vad händer? jo, det uppenbara. jag får sladd på E14 så bilen flyger fram och tillbaka innan den får snurr och gör en hel omvändning och hamnar i diket.
haha det ända jag kan kläcka ur mig är "vad mjukt vi landade"

men efter många om och men kommer vi hem till mamma, ganska chockade. så jag går upp för att börja måla mitt rum (som just nu är KNALL rosa). men jag orkade inte måla riktigt, så jag gjorde bara en massa får och hjärtan. haha. fiiint

hejjj
/lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0