dåligt..

dålig uppdatering. blir deprimerad när jag går in på den här sidan och ser att det inte hänt något på flera dagar..
blir ledsen.
ska nog fixa ny design när jag kommer hem, det brukar muntra upp.
vill bara klaga över min ekonomiska situation. jag äger 100 kr just nu. och för det ska jag:
  • köpa julklapp till mannen
  • köpa julklapp till lfs (vet fortfarande inte vad...)
  • fia kommer hem, vilket innebär att det inte kommer att vara några fler lugna helger. 
  • det är jullov=sup. det är inget man direkt kommer ifrån. tex, nyår? ska jag sitta hemma då?...INTE EN CHANS.....
så. jag vet inte hur jag ska lösa det här. jag får ångest så fort jag tänker på det. och jag tänker på det hela tiden alltså går jag runt med ångestens feta kyckling på axeln som pickar mig i huvudet. jag hatar pengar, men älskar det när jag har dom. men nu har jag dom inte, så nu är jag en haterrrrrrrrr......
nu ska jag kila till bussen.
ångest fyllda p&k
/jennifer

ps.
jag ska försöka peppa mina vänner till att uppdatera. jag ska försöka blåsa liv i den här bloggen igen. jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0