colourful life

hej snygging! jag är i extas. Jag sitter vid datorn för första gången på riktigt sedan min dator gick sönder (en månad sen!) så nu sitter jag och lyssnar på musik, för typ första gången på evigheter känns det som! mmmmmmmmmm:)). Jag är väldigt laddad inför imorgon! jag vet att man inte ska ha höga förväntningar, som vi säger, men jag kan inte låta bli! nästan så att jag vill gå och lägga mig så att det bara ska bli imorgon snart. haha men det ska jag inte, inte än iaf. jag planerar att göra en till kopp te, sätta igång en film-funderar på andra sidan häcken HEH. och seeedan sova. imorgon när jag vaknar ska jag duscha, ha hår inpackning - frechin' up. och snygga till i lägenheten, göra bakongen "rökvänlig" och sedan kommer jfs, så ska vi käka, göra oss i ordning och vänta in lite folk!
Jag har varenda steg planerat.
ALLT är klart, inget kan gå fel.
HOPPAS FELICIA TAR MED SIN KAMERA! BILDER<3

poooosssposss
//lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0