bloggen är öken

helt ärligt. jag (och fia) måste skärpa oss! vi skriver aldrig. iallafall inte jag. men som sagt, jag är sämst på att blogga och har alltid varit. igentligen äre så med alla grejer jag börjar med, jag är exhalterad ett tag, men sen tröttnar jag lätt.. dåligt. 
sitter på skolan och har 3 timmar hål. vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag funderar på att glida ner på H&M och köpa mig en tröja som jag spanat in ett tag nu..men jag vet inte.
vi (blogpartners) har ju också bestämt att köpa en julklapp var och byta. dock äre ju såhär att vi alla gillar olika saker. alltså, vi har ganska olika stilar. ändå är jag och fia nog mest lik varandra, båda har lite ovanliga haircuts(hon har typ halv dreds& jag har sidecut) och gillar tatueringar, och felicia och lovisa är mest lik varandra, har långt hår och gillar typ örhängen haha. behöver lite hjälp. vet inte vad jag ska köpa. hatar julklappar. alla julklappar som inte är till mig iallafall...
ne nu går jag ner och tar tag i den här skiten.
fred&kärlek&skit
JENNEÖ

Kommentarer
Postat av: fiali

mitt internet har fukkat ur så det är litt svårt å writa vettu

2009-12-08 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0