avatar, love it or hate it?

jag blir alltid lika jävla rädd för dom där jävla avatar på spotify. deras reklam alltså. ba RAAAAAUUWWRRR. skiter ner mig varje gång...

filmen däremot!!!!!! måste ju ses!!!!! jag och mannen ska nog se. den verkar så mysig. har nog alltid gillat sånna filmer, med en massa blåa gubbar som hoppar runt med en tyg bit runt höften i skogen. mmmmmmmh.

pappa levererade en överasknings pizza som jag nyss slukat. fet&go varen, precis vad jag behöver efter ett hårt tränings pass! solade också, så nu är jag lite bränd som vanligt, men när det lägger sig (imorn I HOPE!!) så är jag liiite brunare än innan. det gör lite ont i huden, så mannen får chilla med tafsandet.

han kommer om 15min.
rummet ser förjävligt ut.
jag ser förjävlig ut.
jag stinker pizza ur käften&ur armhålorna.
trevligt...
GOTTA RUN!

pizza luktande p&k
/jenne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0