17 aur om en timma heja heja

ewretrytkl
ser ni den uuunderbara tröjan?! så jääävla skön åååh gyd. och dom fiina örhängena? och de fiiina gula naglarna.
tröjan köpte jag på rean för 200pix, örhängena med. nagellacket fick jag av farmor i julklapp!
jag är fin idag.
dock är jag röd av dagens solning. solar alltid för länge, pga att jag somnar lätt i solarier. så nu är jag glansig av aloe vera kräm i felset och på brostet. det är typ där jag bränner mig, eftersom det är där solkanonerna tar mest. fråga kissan om ni inte tror mig.

IMORN FYLLER JAG ÅÅÅÅÅÅÅRRRRR!!!!!!
17 aur, på tiden! jag vet typ vad jag ska få, HOPPAS JAG FÅR ÄPPEL-TELEFONEN SOM JAG LÄNGTAT EFTER!!!!!!!!!
& jag ska se avatar imorn kl 14 med min karl <3<3<3 har längtat så mycket <3<3<3 mmh. blåa gubar.

nu ska jag sova så det blir morgon soon enough!
HEJDÅ!
/jennifärhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0